Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Svindeltelefoner: London calling

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-21, 07:56   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Svindeltelefoner: London calling

Ser nå at du har på lydløs, så svaret mitt hjalp kanskje ikke så mye.

Gammel 04-08-21, 07:57   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Ser nå at du har på lydløs, så svaret mitt hjalp kanskje ikke så mye.

Men med «ikke forstyrr» vil jeg jo ikke høre svindlerne?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-21, 08:02   #3
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men med «ikke forstyrr» vil jeg jo ikke høre svindlerne?

Nei. Hører ikke noen andre.

Jeg får heller ikke lyd på sms da (har valgt det selv). Ene barnet var på hyttetur for noen år siden og jeg sendte sms på ettermiddagen om "hvor har du lagt pc-lader". Hun svarte kl 1 på natta, og jeg våknet av plinget. Så etter da fjernet jeg sms-lyd på alle på natta. Så ungene vet at de må ringe om de må gi meg en beskjed etter kl 22.

Gammel 04-08-21, 08:08   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Da hjelper ikke forstyrr deg. Ungene kommer rett igjennom, andre må ringe to ganger under et minutt for å komme igjennom. Jeg håper sykehus osv vet at ikke forstyrr kan overkjøres ved å ringe intensivt.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-08-21, 08:10   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg burde kanskje nevnt at jeg aldri har lyd på om natten, men derimot vibrering. Både på sms og telefon. Dette funker utmerket (vanligvis), for jeg våkner ikke av vibrering på sms, men derimot av vibrering på oppringninger. Helt perfekt. Inntil nå.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-21, 08:12   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har verken lyd eller vibrering på noen gang. Men har ikke forstyrr. Fra kl 7 kan ting slå inn på klokken igjen. Har familiemedlemmer på favoritt så de kommer igjennom.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-08-21, 10:12   #7
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Da hjelper ikke forstyrr deg. Ungene kommer rett igjennom, andre må ringe to ganger under et minutt for å komme igjennom. Jeg håper sykehus osv vet at ikke forstyrr kan overkjøres ved å ringe intensivt.

Apropos ringe intensivt. De rare numrene som ringer meg, ringer ofte 3-4 ganger rett etter hverandre.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.