|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
This is normal!
|
Sv: Håndhilser man nå?
Av dette ønsker jeg bare klapp på skuldra på fagkonferanser og i jobbsammenheng ellers.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg vet ikke med deg, men jeg pleier ikke å gjøre dette med folk jeg ikke kjenner. Og om jeg av en eller annen grunn ikke ønsker å klemme, kysse, danse osv. med kronprinsen, kommer det ikke til å bli en sak for nasjonal media. Det er den viktige forskjellen, mener jeg. Det er ikke forventet at jeg klemmer, kysser, danser osv. med noen, men det var forventet at jeg håndhilse, uten noe spørsmål om mine egne grenser.
|
|
|
|
#4 |
|
Søt og rar
|
Sv: Håndhilser man nå?Det er i hvert fall ikke stadig vekk at jeg hilser på nye mennesker.
|
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
Sv: Håndhilser man nå?Jeg har syntes det var rart å ikke håndhilse under hele pandemien også og har flere ganger tatt meg i å strekke ut en hånd for å si «nei skitt, det gjør vi ikke nei!». 47 år med håndhilsing trumfer 1,5 år uten, big time, mht hva som er en vane. For meg.
|
|
|
#6 |
|
geskjeftig
|
Jepp.
|
![]() |
| Trådverktøy | |