Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-21, 12:55   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Sprekt justisministervalg. Nå er det vel ikke akkurat å hoppe etter Wirkola å overta den stolen, og embedsverket er ikke akkurat rookies så det kan egentlig bli ganske spennende det der.

Anette som kultur- og likestillingsminister er utmerket og åpenbart, og hun har gode folk rundt seg.

Jeg er spent på Hadia Tajik som arbeids- og integreringsminister, og håper hun kan walk the walk like bra som hun kan talk the talk.

Kondolerer til forskning og høyere utdanning.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 13:00   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er strålende fornøyd med Tonje Brenna, men det gjenstår jo å se hvordan det vil fungere. Min fagforeningsmann i samme sektor tror det vil gå bra.

Jeg er også veldig glad for Hadia i den rollen hun nå får. Håper og tror hun vil gjøre en god jobb.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 13:07   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Sprekt justisministervalg. Nå er det vel ikke akkurat å hoppe etter Wirkola å overta den stolen

Det er mulig at mine antipatier mot FrP generelt og Per-Willy og Sylvi spesielt skinner gjennom her, men jeg er ganske sikker på at dette kommer til å gå helt fint.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 20:09   #4
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Sprekt justisministervalg. Nå er det vel ikke akkurat å hoppe etter Wirkola å overta den stolen, og embedsverket er ikke akkurat rookies så det kan egentlig bli ganske spennende det der.
Anette som kultur- og likestillingsminister er utmerket og åpenbart, og hun har gode folk rundt seg.

Jeg er spent på Hadia Tajik som arbeids- og integreringsminister, og håper hun kan walk the walk like bra som hun kan talk the talk.

Kondolerer til forskning og høyere utdanning.

Her skriver du omtrent det jeg tenkte og ikke klarte å formulere. Et par tanker til:
Justis: Jeg tror aldri jeg har hørt om eller lagt merke til Mehl. Det behøver ikke bety noe som helst.
Arbeid osv: Tajik gjør aldri noe halvveis, har hun sagt ja til posten vil jeg tro det kan skje ting i den sektoren .

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.