|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: God sjampanje for en som ikke er så glad i det?Jeg liker ikke champagne, og jeg er sikker på om jeg skulle drukket det måtte det bli sec. Jeg fikk en prosecco som var rosa en gang gang som jeg faktisk klarte to glass av da, den var sikkert som dessertvin med bobler å regne.
![]() |
#2 |
koko
|
![]() Sv: God sjampanje for en som ikke er så glad i det?Alternativt gå for noe helt annet, som eplecider fra Skarbø gard for eksempel. Smaker som epler rett fra treet. På ingen måte champagne eller dets like, men absolutt gode bobler som jeg vil tro er vennlige for en som ikke liker gjærsmak.
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God sjampanje for en som ikke er så glad i det?Ja, milde måne for noen fantastiske sidere som lages i dette landet! Det er så utrolig mye godt! Her hos oss har siderinntaket økt vanvittig de siste årene. Jeg tror ikke folk er klar over hvor mye godt som finnes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God sjampanje for en som ikke er så glad i det?
Hvor kjøper man sånt? |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|