Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Har du sett "Normal People"?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-21, 15:26   #1
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett "normal people"?

Jeg synes boka er vidunderlig og at serien er en av de aller beste filmatiseringene jeg har sett av noe.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-21, 15:50   #2
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett "normal people"?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg så den da den kom, hva opplevde du som merkelig?

At ingen reagerte på hvordan han oppførte seg! Trodde hele serien skulle bli slik (Men nå har jeg sett litt lengre, og han fikk kjeft av moren. Reagerte nok litt for tidlig )

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg likte boken

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes boka er vidunderlig og at serien er en av de aller beste filmatiseringene jeg har sett av noe.

Ser videre og noterer meg boka i tillegg! Jeg synes at serien så langt er visuelt bra (folk ser nogenlunde normale ut, har dialekt etc) og at skuespillerene er troverdige.

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Eg har sett heile serien tre gangar. Elska den. Antageligvis fordi eg kjente meg delvis igjen i den.

Har ikke sett alt, men nå gleder jeg meg til å bli litt "snikkjent" med Simone!

Gammel 01-11-21, 16:50   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett "Normal People"?

Nå husker jeg faktisk ikke om den jeg tenker på heter Normal People, men hvis det er den fra Irland(?) med en karakter som het Marianne og en gutt som het Connel(?) så har jeg sett den, og jeg synes den var helt fabelaktig vidunderlig. Nydelig serie!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.