Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Rideutstyr til vinterbruk

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-21, 13:21   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rideutstyr til vinterbruk

Det er noe dritt å ri i termodress. Jeg bruker vinterridestøvler, ullstillongs, tykke ullstrømper, ridebukse og lang frakk. Ridevotter i stedet for hansker.

Man blir jo gjerne ganske varm av å ri, det er tærne det er verst for. Finnes noen sånne forede tåhetter man kan feste på stigbøylene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-21, 13:26   #2
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er noe dritt å ri i termodress. Jeg bruker vinterridestøvler, ullstillongs, tykke ullstrømper, ridebukse og lang frakk. Ridevotter i stedet for hansker.

Man blir jo gjerne ganske varm av å ri, det er tærne det er verst for. Finnes noen sånne forede tåhetter man kan feste på stigbøylene.

Ja, ser for meg at termodress er fint til stallbruk, men ikke riding.

Ridevotter høres lurt ut. Vet du hvor man får tak i det? Jeg driver typisk med påskritting og avskritting, samt rir på tur, så ofte blir jeg ikke akkurat varm....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-21, 14:12   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Ja, ser for meg at termodress er fint til stallbruk, men ikke riding.

Ridevotter høres lurt ut. Vet du hvor man får tak i det? Jeg driver typisk med påskritting og avskritting, samt rir på tur, så ofte blir jeg ikke akkurat varm....

Fikk tak i på Hööks, noe billig opplegg, men funker fint. Opp/nedskritting blir man jo ikke så varm av nei, da kan man jo også fint sitte oppå i termodress da. Turridning med litt tempo og offpist gir gjerne litt høyere temperatur synes jeg, men uendelig skritting langs grusveier er bikkjekaldt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.