|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Drømmer
|
Sv: Bør hjemmekontorfolk holde ungene hjemme før jul av hensyn til barnehageansatte?
Jeg kunne ønske folk sluttet å melde på bare i tilfelle, i år var vi 21 påmeldte , vi var 7 mandag, 9 i går og 4 i dag , få av de har sagt de ikke kommer likevel. Det synes jeg er respektløst rett og slett. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Bør hjemmekontorfolk holde ungene hjemme før jul av hensyn til barnehageansatte?
Det er dette vi ser i barnehage som dere foreldre ikke ser. Det er mange som melder på for å ha barnehagen i bakhånd. Og hvert år sitter vi der med mange flere voksne på jobb enn vi trenger. Disse voksne kunne vi sendt ut på ferie eller avspasering. I stedet må vi gjøre unna avspaseringa når det er fullt med barn tilstede.
|
|
|
#3 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert optimist
|
Og hadde barnehagen vært litt mer fleksibel når folk har trodd det gikk greit å ta ut barna, men så skar det seg og man trenger pass allikevel, så ville nok mange flere ikke meldt segpå for sikkerhets skyld. Det går begge veier det der. Etter å ha blitt møtt med en steil holdning den gangen du trengte hjelp, gir du faktisk litt beng.
|
|
|
#5 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg signerer denne her, jeg husker at juleferie ønsker måtte være barnehagen i hende 15. nov, så tidlig får ikke jeg vite om jeg får fri eller ikke. Og da må man skrive seg opp i tilfelle.
|
|
|
|
#6 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt poeng der. Og som forelder betaler man faktisk en god slump med penger for å ha noen til å passe barna når man jobber. Selv om man håper å kunne ha barna hjemme i romjulen, så er det mange arbeidsplasser der man må hive seg rundt og jobbe likevel. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Drømmer
|
Jeg har aldri opplevd at vi sier nei , om vi har nok ansatte til å ta i mot flere, men vi kan selvsagt ikke si ja om vi er for få voksne i forhold til barn. Kommunikasjon er uansett nøkkelen tenker jeg og man bør kunne klare å si fra om at barnet ikke kommer likevel, det fjør det lettere å planlegge dagene også. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|