Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-22, 16:53   #13
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg er ganske glad i å gå på ski jeg, altså - kjøpte felleski i fjor etter å ha stampet rundt på ski med stålkant frem til da (de har jeg hatt i sikkert 17 år om ikke lenger) - De var slike at de gikk ned i sporene, men hadde lite spenn - turski, rett og slett.

Jeg er ikke sikker på om felleski vekker bedre skiglede enn turski, må jeg innrømme.
Ja, med mindre du er opptatt av fart - da er felleski bedre. Årsaken til at jeg liker turski, er at de er stabile, og siden de ikke har spenn, er de ikke særlig bakglatte heller.

Så: fjellski kan du og vurdere. Jeg kjøpte de på grunn av de gode og varme skiskoene i skinn med pelsfor/ullfor, rett og slett.....

Hiver meg på litt her. Hva slags ski vil jeg ha når jeg ikke er opptatt av fart, er superpysete i nedoverbakker og ploger til krampa tar meg, har ok balanse vanligvis, men den er visst helt tryllet vekk når jeg får ski på beina , labber greit oppover og kommer til å gå mest i oppkjørte markaløyper?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.