|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Klar
|
Sv: Blodgivere og bekjente av blodgivereTakk for påminnelsen! Jeg er i karantene nå pga litt for lave jernlagre, men knasker jern og håper jeg snart er i gang igjen! Jeg er universalgiver (0-), så pleier å få innkalling nøyaktig 3 måneder etter forrige tapping. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Blodgivere og bekjente av blodgivere
Ja, det er annerledes med beslektet giver. Søsteren min (som er min eneste biologiske familie det er naturlig å spørre) ble testet, og hun er noen år over 40.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg må innrømme at det bare føles godt å gi når jeg er så heldig at jeg kan. En annen gang er det jeg som trenger hjelp. Det er mitt bidrag til fellesskapet. Min far fikk transplantert en nyre. Noen andre tenkte som meg og hjalp ham.
|
|
|
#4 |
|
trenger lading
|
Det jobbes jo hele tida med å ha passe lager av alle blodtyper. Blodgivere "speiler" jo befolkningen. Det som er mest vanlig er jo stort sett det som er mest av. Men iallefall hos oss er det en litt høyere prosent med 0- blant givere. Kanskje fordi mange har hørt at de er "ekstra ønsket "?
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|