|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lykkeland, da?Skulle ønske jeg klarte å være sånn som Ingrid var i diskusjonen med hovmesteren når jeg diskuterte noe i tilsvarende situasjoner. Sånn helt rolig, bare si "nei" og "det har jeg svart på allerede" etc. i stedet for å bli usikker og ikke komme på gode svar før situasjonen er over. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lykkeland, da?
Ja, hun var priceless.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
I en del miljøer skjer jo dette fremdeles. Mine eks-svigerforeldre planla hele dåpen til storebror uten å spørre oss om han skulle døpes, og da vi til slutt sa nei, ble det ganske mye balluba. Eks-svigermor som spurte om jeg ikke var redd for at han skulle dø uten å være døpt. Eks-svigerforeldrene mine var helt åpne om at de ga ham (babyen altså) en gave i en veldig annen prisklasse enn om vi hadde døpt ham, og flere familiemedlemmer på den siden som ikke kom i navnefesten fordi det ikke var vits når det ikke var dåp.
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Ja, hva var det der? Det var så out of character, at hele episoden ble kunstig. Det er forresten godt syklet av Marius: Stavanger sentrum til Ølberg, ca 2 mil? Jeg vil tro han hadde gått for Vaulen, i det minste…
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|