|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2022Hvis jeg kjøper inn julegaver nå har jeg garantert glemt hvor de er i november. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2022Jeg har kjøpt Georg Jensen juletrepynt på salg. Og ett Royal Copenhagen påskeegg. Så man kan kanskje si at jeg er i gang.
|
|
|
#4 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Juletråden 2022Jeg benytter også romjuls- og nyttårssalget til å kjøpe julepynt og annet vi trenger (eller bare har lyst på) til julen. Det er litt rart å pakke det bort uten å en gang ha brukt det, men neste jul er det alltid gledelig å pakke det ut igjen.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2022Ferdig med pakkekalenderen til mellomste. Blir kombinasjon av Harry Potter Lego kalender kjøpt på salg, samt en Harry Potter kalender jeg vant på platekompaniet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Juletråden 2022Jeg har bestemt at julaften blir hos oss i år, om ikke Broder'n nedlegger veto. Hvis jeg finner syesken min klarer jeg kanskje å lage julekalender til et av barnebarna. Den andre får Mellomste sin. Dessuten må jeg planlegge julegaver til de som får, helst før påske. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|