|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse
Jeg har mange luer og greier derfra, kjøpte en del til innebruk da jeg barberte håret med én gang. Men synes ingen av dem passer til bunaden, nei. De er kule til hverdags, men ikke fest-fine.
Tusen takk, det er hyggelig av deg!
Men der var det jo ingen bilder, og google har heller ingen. Hjelper ikke da.
Oioi, jeg hadde blitt veldig glad om jeg kunne få se bilder, for dette er jo det absolutt enkleste! Jeg synes det sjalet er upraktisk selv. Og skulle bunadspolitiet mene noe om det, er det ikke noe problem for meg å spørre dem om de mener at folk med kreft skal slutte å bruke bunaden sin. Det er kanskje upraktisk å sende bilder på pm, det har jeg aldri prøvd, så om du f.eks. heller vil ha kontakt på messenger eller epost, hadde jeg blitt veldig glad. Bilder vil være til stor hjelp, for jeg skjønner ingen ting av forklaringen din. Klarer ikke forestille meg hva du mener.
|
|
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|