|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Restaurant i Oslo i påskeukaMannen blir 50 år mandag i påskeuka og jeg kan tenke meg å ta med flokken på restaurant for å feire dagen. Helst mandag, men jeg set at mange av de litt bedre stedene er stengt den dagen/i påsken. Noen tips til spennende perler?
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Restaurant i Oslo i påskeukaHva er det dere ønsker dere? Veldig fancy eller holder det med «god mat».
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Restaurant i Oslo i påskeukaMandager er jo en stengt dag for de aller fleste restauranter og museer, dessverre.
Da Høvdingen og jeg var der på Valentines ble vi altå så skuffet. Det var en skikkelig nedtur, men håper selvsagt at det var en dårlig kveld. Servicen var upåklagelig og det var koselig som alltid, men maten var ikke der den skulle være. Uten at jeg egentlig vil avbefale den heller.
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Restaurant i Oslo i påskeuka
Vi var på Hitchhiker på lørdag. Maten var veldig god, men de klarte å servere alt på en gang og uten å presentere hva vi fikk servert på en skikkelig måte. Egentlig kunne måltidet vært over på en halvtime. Så hvis dere går på Hitchhiker, så vær tydelige på at dere ønsker å få servert en og en rett. Eventuelt bestille en og en rett hvis de insisterer på at det ikke lar seg gjøre.
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Restaurant i Oslo i påskeukaKjedelig å fylle rund dag på en mandag.
![]() |
#8 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restaurant i Oslo i påskeuka
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|