|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Nye vaner kan bremse klimakrisen: greier du det?
Nei, det ble ikke dårlig stemning, dette er hva jeg skrev.
Men det jeg ble møtt med tilbake var tre latterfjes, for å virkelig understreke hvor teit jeg var:
Og videre, nærmest krav om at jeg måtte finne løsningen på hvordan bildeling skulle foregå utenfor urbane strøk, på et direkte svar til Frukt om at hun ikke ville greie seg helt uten bil.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tre latterfjes over flyprisene i nord til tross for subsidiering, altså le over flyprisene. sorry ass om det ikke er lov, kos deg med din urbane latte |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Takk for ditt konstruktive bidrag til debatten. Nå sa vel ikke Tally at flyprisene i nord var subsidiert, gjorde hun?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Om du leser innleggene så ser du at jeg som skrev at de var subsidierte. Hun skrev "Nord-Norge har noen fordeler allerede, og man kan like gjerne si at østlendinger må få fly oftere fordi de oftere har familie i andre verdensdeler" så når hun nevner fordeler og fly og Nord Norge i samme setning så må jeg nesten anta at hun sikter til at noe av flytilbudet i Nord-Norge er subsidiert. Og jeg mener til tross for subsidierte reiser så er det skrekkelig dyrt å fly i nord Norge på mange strekninger. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Nei, nei. Ikke gi opp Tally. Du løfter forumet så vil ikke miste deg. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|