Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilken radiokanal hører du helst på?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-07, 00:07   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken radiokanal hører du helst på?

P1 (reiseradioen og nitimen)
P3 (særlig P3-morgen) men svitjser når det blir for mye fjortis.
P4 når jeg kjører t/r Oslo for trafikkoppdatering - og ofte bra 80-tallsmusikk
P2 - kl 16: Radioselskapet med Nina Stensrud Martin (kul dame) og Kristian Bendiksen.
Kanal24 - pga musikken og noen bra programmer.
Jazzradioen (FM 106,8) mellom kl 16-20! Bra stemning.

Men hater radioreklame!!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 00:19   #2
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

P1 (reiseradioen og nitimen)
P3 (særlig P3-morgen) men svitjser når det blir for mye fjortis.
P4 når jeg kjører t/r Oslo for trafikkoppdatering - og ofte bra 80-tallsmusikk
P2 - kl 16: Radioselskapet med Nina Stensrud Martin (kul dame) og Kristian Bendiksen.
Kanal24 - pga musikken og noen bra programmer.
Jazzradioen (FM 106,8) mellom kl 16-20! Bra stemning.

Men hater radioreklame!!

Tror sannelig du hører en del på radioen, jeg

(et av mine beste barndomsminner er lyden av radioen i stua)

Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 21:23   #3
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Tror sannelig du hører en del på radioen, jeg

(et av mine beste barndomsminner er lyden av radioen i stua)

Syns radio er mye koseligere enn en TV som surrer i bakgrunnen, så den er jeg flink til å slå av. Radio er stemning (så lenge det ikke er for slitsomt musikk eller radioreklame), mens TV ofte er forsøpling...

Hører ikke mer enn 0-2 timer på radio/dag, men hvis jeg kjører bil hører jeg alltid radio. Særlig i rushen, til og fra jobb.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 21:40   #4
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg skal høre på noe så er det P2s Verden på lørdag. P2s Sånn er livet blir også hørt på av og til. P2s Verdt å vite kan også høres på hvis det er et interessant tema, samme med P2-akademiet. Med andre ord blir det helst P2 på meg.

Jeg haaater morgenradio. Det gir meg grusomme assosiasjoner til kulde, regn, mørke, trøtte ansikter og et slitsomt liv. Jeg tror det henger igjen fra et år som pendler, hvor jeg satte meg i bilen klokken seks om morgenen og hørte på morgenradio. Skrekk o gru.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:40.