Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Leveringstid pass og ID-kort?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-22, 15:49   #11
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg er veldig enig med deg. Og så er jeg lei av all latterliggjøringen av folk som har "bestilt for seint" og dermed kan "takke seg sjøl". Mange av oss har vært på utkikk etter passtime i langt over et halvt år før vi fikk napp - etterfulgt av flere måneders ventetid på selve timen. Gjennomgangstonen i vårt område var lenge "0 ledige timer det nærmeste året". Det er helt sant!

Kunne ikke vært mer enig. Jeg bestilte passtime i månedsskiftet januar/februar, rett etter at restriksjonene slapp. I løpet av den lille timen jeg knøla frem og tilbake for å finne et tidspunkt som passet (dvs. vi ikke var bortreist) så hadde alle ledige timer for april forsvunnet og første ledige time var 5. mai. Noen dager etter det var alle ledige timer før sommeren forsvunnet.

Fikk også kun bestilt en ting, og eldstemann som trenger id-kort fikk pent beskjed om å vente til "høsten". Frøkna sitt pass går ut i juni engang og vi bare håper hun får nytt før det gamle har gått ut.

Dette her kan umulig komme som en overraskelse på politiet, de bør ha kontroll på hvor mange pass som går ut når og burde ha hatt plan for oppbemanning på plass lenge før.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.