Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Termoflaske for å holde drikke KALD

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-22, 11:26   #1
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Termoflaske for å holde drikke KALD

Ja, min Swellflaske stod midt i solsteiken på Kypros i sommer, og var like kald. Den har ikke drikketut da.

Gammel 16-08-22, 11:31   #2
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Ja, min Swellflaske stod midt i solsteiken på Kypros i sommer, og var like kald. Den har ikke drikketut da.

Det var på Kypros vi vurderte behovet Grei julepresang til mannen og meg selv.

Gammel 16-08-22, 12:55   #3
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hydroflask. Den var fikk isbiter og var kald dagen etter, nesten et døgn etter. Sånn rent teoretisk burde den holde kaldt i 40 grader også. Du kan kjøpe drikketut til den.

https://www.fjellsport.no/merker/hyd...port-cap-black

Sist redigert av veobra : 16-08-22 kl 12:55. Årsak: skrivefeil
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-22, 12:57   #4
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg liker mine termoflasker fra Hydro Flask veldig godt De finnes i mange størrelser og med ulike lokk/drikketuter.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.