|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: Er det bare tøvete av meg å gå på Løplabbet?Men er det ikke greit å variere skotypene litt? Er ikke det bedre for føttene?
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare tøvete av meg å gå på Løplabbet?
Da ville jeg isåfall hatt to modeller som jeg vekslet mellom (annen hver løpetur sånn ca). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Er det bare tøvete av meg å gå på Løplabbet?
Jeg bruker sko for overpronasjon og varierer aldri på det punktet. Prøver dog disse modellene i litt ulike merker.
|
|
|
|
#5 |
|
Klar
|
Sv: Er det bare tøvete av meg å gå på Løplabbet?Jeg har lurt på det samme, Divine. Det er ikke alltid jeg føler jeg får så god hjelp på Løplabbet (lørdagshjelper, feks) og når jeg spør hva jeg skal kjenne etter på sko jeg får å prøve så er svaret bare at den skal kjennes god ut på foten.. Sist redigert av Timar : 19-09-22 kl 15:31. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Er det bare tøvete av meg å gå på Løplabbet?Jeg har alltid fått veldig god service på Løplabbet i Oslo sentrum. Har vært innom en av de andre butikkene deres, og der var jeg ikke like fornøyd. Men om du har hatt løpesko tidligere du er fornøyd med så er det jo ikke noe i veien for å kjøpe selv et annet sted. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare tøvete av meg å gå på Løplabbet?Jeg elsker Løplabbet! Men jeg går på dagtid på en ukedag. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|