|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?
Hæ, men de fleste sier vel nettopp at de ikke vil endre på ting? Jeg farger øyebryn, men det regner jeg som i en helt annen kategori enn å drive med ikke-invasiv fettreduksjon og reversering av alderstegn, liksom. Mer som å klippe håret.
|
|
|
|
#2 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?Den kommentaren til Vanessa Rudjord, rent-a-wrek vs Jaguar, den satt, gitt. Rett i magen. Og plutselig befant jeg meg foran speilet og så på meg selv med et nytt og kritisk blikk. Neida, de får søren ikke pengene mine, men de klarte å tulle med hodet mitt et lite øyeblikk. Og jeg er 55 år og burde vite bedre. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eg sa ikkje at det var fleirtallet, berre at det var fleire enn eg trudde. Dersom det er 10% på FP som ville tatt Botox, fillers, ansiktsløft eller fjerning av heng dersom det ikkje var så dyrt, er det sikkert 30% ute i den virkelige verden. Og aukande.
|
|
|
#4 |
|
© All rights reserved
|
Jeg tror nok garantert du kjenner noen, uten at de flasher det eller uten at du ser det. Ikke nødvendigvis ansiktsløft, men i alle fall botox og fillers. Det er snart like vanlig på bygda som på Oslo vest. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|