Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er jeg virkelig rasist?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-07, 22:08   #1
Dixie
Aktiv

Dixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Dixie er litt kul
Standard

Sv: Er jeg virkelig rasist?

Okei. Så alle som er mørke i huden blir lei seg av å bli kalt negre. Okei. Det er noe alle nå bør vite, mener dere. Dere mener det er logisk, og at det er bare å slutte.

Helt greit.

Men tror dere at noen liker å bli kalt et uintelligent nek? Bør ikke folk ha like lett for å skjønne at det og er noe man misliker å bli kalt?

Lurer på når det blir allment kjent?

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 22:12   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie, her.

Men tror dere at noen liker å bli kalt et uintelligent nek? Bør ikke folk ha like lett for å skjønne at det og er noe man misliker å bli kalt?

Lurer på når det blir allment kjent?

Jammen jeg mener jo ikke noe med det.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 22:12   #3
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jammen jeg mener jo ikke noe med det.

Gammel 24-08-07, 07:21   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie, her.

Nei, jeg tror ikke det finnes noen som synes det er greit å bli kalt et uintelligent nek, og jeg skulle ønske at folk her inne på FP sluttet å kalle hverandre det. Man kan gjerne synes at noen ikke ser ut til å være den skarpeste kniven i skuffen, men jeg synes man skal holde seg for god til å kalle noen et nek. Å si at noen er uopplyst, derimot, synes jeg er helt greit å si dersom de, helt åpenbart, ikke har fått med seg noe som har vært allmenn kjent i samfunnet de siste årene. Da er man ikke opplyst, ergo uopplyst. Det behøver ikke si noe om personens intelligens, men det ene kan ha en sammenheng med det andre.

Men, når det er sagt, når noen etter instendige forklaringer og opplysninger, fortsatt nekter å ta inn over seg fakta, ja da begynner jeg å stille spørsmål med intelligensen.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.