Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #12

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-22, 11:54   #1
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #12

ALT GÅR TIL HELVETE! Kafeen fortsatt ikke i stand. Bookinger uteblir. Folk stjeler tingene våre og føkker til. Bilen må selges, men ingen vil kjøpe selv om det hevdes at el-biler går som hakka møkk. Vi har endelig fått vedovn, men feieren sier at pipa vår er gåen og vi må ut med 60 000,- for å få rettet den opp. Har lagt ut ovnen for salg, men ingen vil ha den selv om vedovner er utsolgt overalt. Vikariatet mitt er over og jeg har ikke inntekt lenger, men siden vi sliter så jævlig så må jeg få meg ny jobb, men ingen vil ha meg. Og vi blir saksøkt av byggefirmaet og ungen min vil ikke flytte til meg og jeg er feit.

Jeg tror jeg egentlig er en karakter i en bok der forfatteren har lært at man alltid skal legge så mange hindringer i veien som mulig.

Gammel 19-10-22, 12:28   #2
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

ALT GÅR TIL HELVETE! Kafeen fortsatt ikke i stand. Bookinger uteblir. Folk stjeler tingene våre og føkker til. Bilen må selges, men ingen vil kjøpe selv om det hevdes at el-biler går som hakka møkk. Vi har endelig fått vedovn, men feieren sier at pipa vår er gåen og vi må ut med 60 000,- for å få rettet den opp. Har lagt ut ovnen for salg, men ingen vil ha den selv om vedovner er utsolgt overalt. Vikariatet mitt er over og jeg har ikke inntekt lenger, men siden vi sliter så jævlig så må jeg få meg ny jobb, men ingen vil ha meg. Og vi blir saksøkt av byggefirmaet og ungen min vil ikke flytte til meg og jeg er feit.

Jeg tror jeg egentlig er en karakter i en bok der forfatteren har lært at man alltid skal legge så mange hindringer i veien som mulig.

Så utrolig kjipt! Du burde neste skrive den boka, så kan du lage en god slutt.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 19-10-22, 12:32   #3
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Så utrolig kjipt! Du burde neste skrive den boka, så kan du lage en god slutt.

Eller lage film! Da vil jeg at Robin Williams skal spille meg.

Takk.

Gammel 19-10-22, 13:07   #4
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Å nei så kjedelig! Jeg planlegger jo overnatting hos dere en gang jeg besøker eldste (luksus i og med at jeg kan bo gratis hos svigers) og gleder meg til en skikkelig god kopp kaffe.

Vet du forresten når pride er neste år? Hvis det passer tenker jeg meg en tur da.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:00.