Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-22, 22:10   #11
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Har kjøpt pakkelapper og gaveposer (dvs selve posene. Ikke innhold) og begynt på strømpefyll etter jobbtur til utlandet. Litt annerledes godteri, etpar julepynt og sånn sjokobombe til kakao med brownie. Regner med at det er så kunstig at den er like god til jul.

Fant også på tilbud fine, små konfektesker av anerkjent merke til 30 norske pr stk som jeg raust kan dele ut. Kjøpte en stabel av dem. Det synes jeg er en sånn uforpliktende gave, man kan gi det fordi det er en hyggelig oppmerksomhet og ingen trenger å føle på at det ikke kommer en gave i retur. Fin om man blir bedt bort også. Må bare ligge unna så det ikke … «forsvinner»..

Har begynt å sende julekort igjen etter et opphold, tror jeg fant tipset her på FP.

Med denne tjenesten kan du sende ferdig skrevne postkort, og det er god rabatt jo flere du sender. En genial ting er at du kan laste opp en adresseliste og så går kortet til alle på lista, ferdig adressert og med porto.

Det er et litt kjipere kort enn jeg ellers ville sendt, og jeg tenker nøye gjennom hva jeg skriver, for det er tekstbegrensning. Men et tips hvis du vil undersøke er å bestille et kort til deg selv, så kan du vurdere om det er noe for deg.

https://www.postnord.se/skicka-forsa...riktiga-vykort

De pleier å ha fine julemotiver, men jeg finner dem ikke nå. Mulig de kommer senere. Man kan også bruke egne bilder (hvis man vil kan man også ha egen tekst redigert inn på et bilde)

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:49.