|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor legger hunder sin elsk på enkelte mennesker?Jeg er redd hunder, men de elsker meg. Dårlig kombo.
|
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Sv: Hvorfor legger hunder sin elsk på enkelte mennesker?
Da har du sikkert et litt unnvikende og underdanig kroppsspråk. Magisk for en glad hund som liker folk. Prøv å vær litt stiv i bevegelsene og se direkte på hunden.
|
|
|
|
#3 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor legger hunder sin elsk på enkelte mennesker?
Jeg hadde det slik før. Nå er jeg bare redd hunder eieren lar gå løs der det eg. er kontroll/båndtvang eller i situasjoner der hunden burde vært i bånd. Jeg fant ut at det egentlig var eierens lemfeldige omgang med hundeoppdragelse jeg fryktet. Altså, jeg stolte ikke på hunden når jeg trodde at eieren var lemfeldig med kontrollen. En eller annen gang på 1990-tallet syns jeg det endret seg. Hunder er oftere i bånd der jeg synes de skal det, og mye oftere synes jeg at eieren har god kontakt med og kontroll på hunden nå. Beklager rotete innlegg. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|