Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #14

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-22, 12:32   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

I dag er jeg utrolig glad for å jobbe med dyr. Ikke mennesker. Sitter på forelesning om arbeidslivspsykologi og lærer om vold, rus, trusler, utestenging etc på arbeidsplassen.
Kyr ass

Mens jeg er glad for at jeg har så innmari fine kolleger i den nye seksjonen min. Det er virkelig en helt super gjeng.

I dag har jeg sørget for at en av juniorene får være med når vi legger frem et prosjekt for departementet i neste uke. Han ble så glad! Så glad at han spurte om han kunne få lov til å lage presentasjonen vi skal holde. Og da ble jeg veldig glad, for det hadde jeg ikke hatt tid til. (Han kommer til å gjøre en aldeles utmerket jobb med presentasjonen, altså. Sikkert enda bedre enn meg, for for hans del er dette noe han legger sjela si i.)

Lite vold, rus, trusler og utestenging der altså.

Sist redigert av Tjorven : 03-11-22 kl 13:30.
Tjorven er aktiv nå  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:38.