|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Sv: Tett strømpebukse, gjerne ull?Jeg er motstemmen på Pierre Robert. Jeg drar dem i stykker når jeg tar dem på. Så mine holder maks 2-3 ganger. Dessuten krymper de i vask og blir stive. Men jeg har ikke funnet noen gode alternativer da. Utenom thermolongsene på Europris. De er fantastisk varme. Men uten fot så jeg får slike lekre innsving ved anklene av dem.
|
|
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tett strømpebukse, gjerne ull?
Jeg har brukt mange fra dem begge opp gjennom årene og er fornøyd med begge merkene. Jeg lufter ull på verandaen, da kan jeg bruke dem mange ganger før de ullvaskes. (Men jeg flekkvasker olabukser, gensere og skjorter også, da holder de lengre). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mine krymper ikke i det hele tatt og blir ikke stive, myke rett fra snora. Vasker dem på 40 grader og ikke nødvendigvis på ullprogram. Men - jeg har dratt i stykker ett par da jeg var utålmodig/uforsiktig, men det tar jeg på egen kappe som brukerfeil. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Jeg er relativt lang (178cm) og må dra en del i dem for å få dem på rett sted. Det er muligens relevant informasjon.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|