Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...
Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.
Forskjellen er sikkert at jeg sitter på hjemmekontor, og er hjemme hele tiden.
Mulig de har vært på døren din?
de leverer før 16
Det var engang jeg ville motta pakke mens jeg var bortreist, men Ineor var hjemme
Da jeg fikk sporingsnummer på pakken, sendte jeg mail til DHL Drammen og ga beskjed om det og mobilnummeret til Ine
De ringte da henne og avtalte levering
Man kan også bestille henting selv hos DHL i Drammen
Det er jo temmelig varmt i dag , så det hadde blitt en svett affære med de bootsene nå ja 
De to forrige gange troppet de bare opp på døren. Første gangen hadde jeg, etter mye mas og klaging, fått beskjed om at de ville komme dag X om ettermiddagen, og dag X kl. 11:00 ringede budet på mobilen mens jeg var på jobb, for å fortelle at nå stod han ved huset . Andre gangen hørte jeg ikke en lyd, og en skjønne dag 1 uke etter at pakken var sendt, ringede budet på mobilen, mens jeg var på jobb, for å si at nå stod han ved huset. Begge gange fikk de beskjed om å levere pakken hos naboen (de har en bondegård, og det er stort sett alltid noen hjemme).
Jeg har ofte tenkt, at det er innmari ineffektiv og dårlig butikk ikke å ringe kundene i forveien (dagen før eller tidlig om morgenen) for å se om og når folk er hjemme, e.v.t. hvor pakken ellers kan leveres. Vi bor landligt og det ligger ikke riktig noen bedrifter rett i nærheten av oss, derfor er det sikkert en stor omvei. Men for 3-400 kr. fraktgebyr nekter jeg altså å kjøre til DHL Drammen (en halv time i bil herfra) for selv å hente min pakke. Selvsagt ville jeg kunne få pakkene levert på jobben i Bærum, men da får jeg ikke gratis frakt.