|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Har du noengang ikke blitt klar til jul?Eldstearvingen og jeg måtte diskutere hva «ikke ferdig til jul» kunne bety, og kom fram til
|
|
|
#2 |
|
geskjeftig
|
Sv: Har du noengang ikke blitt klar til jul?
Samme her. Jeg kommer aldri til bunns i lista over ting det hadde vært fint å få gjort før jul, det tror jeg aldri har skjedd. Men det går helt fint lell.
|
|
|
#3 |
|
Peppy!
|
Det var en veldig god definisjon av hva det vil si å bli ferdig. Sånn ca der ligger lista. Jeg senker kravene til jul for hvert år. Jeg vokste opp med en mor som var helt utslitt da julaften endelig kom, og det prøver jeg å unngå. Det bakes ikke, det serveres kald julemiddag (hummer), det inviteres ikke til juleselskap, kun uformelle spontanbesøk osv. Så da er det lettere å bli ferdig til jul. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Den definisjonen deler vi! Og vi har enn så lenge full måloppnåelse på de tre punktene. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|