|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Abonnere på Spotify?Jeg har gitt opp å lese "terms and conditions". det er jo sjukt langt og kronglete juss-lingo.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Abonnere på Spotify?Egentlig er det ganske håpløst at de aller-aller fleste av oss (meg selv inkludert) aksepterer denne typen avtaler, fullstendig uten å sette oss inn i hva det egentlig er det vi aksepterer. Jeg finner det usannsynlig at etater som Datatilsynet eller Forbrukerrådet har ressurser til (eller interesse av!) å skulle sjekke at det man signerer på i denne typen avtaler, faktisk er greit. I tilfelle har jeg større tro på EU, for å være helt ærlig.
Det er kun 15-åringen som kommer til å bruke dette, så et individuelt abonnement er nok det som passer best.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|