Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-23, 11:47   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Det var i og for seg LITT av en forklaring, i hvert fall.

Men det ble uansett veldig åpenbart hvor inhabil han er, med den posisjonen han har som stor eier i oljebransjen.

Gammel 10-01-23, 13:32   #2
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det var i og for seg LITT av en forklaring, i hvert fall.

Men det ble uansett veldig åpenbart hvor inhabil han er, med den posisjonen han har som stor eier i oljebransjen.

Inhabil som olje- og energiminister, ja, men ikke som nestleder i Senterpartiet eller som statsråd for forskning og utdanning, vel?

Jeg er på ingen måte noen fan, altså, men det så da ut som ganske klassisk senterpartipolitikk, det der?

Gammel 24-01-23, 13:04   #3
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Hvisom atte dersomatte jeg skulle finne på å ønske meg et kurs i dokumentasjonsforvaltning e.l., hva finnes nu for tiden? Jeg står helt fast, dvs jeg tror Oslomet er irrelevant, men kunne vært gøy.

B.m. har leder som lurer på om jeg kan få mer utdanning enn jeg allerede har.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 01-02-23, 12:09   #4
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hvisom atte dersomatte jeg skulle finne på å ønske meg et kurs i dokumentasjonsforvaltning e.l., hva finnes nu for tiden? Jeg står helt fast, dvs jeg tror Oslomet er irrelevant, men kunne vært gøy.

B.m. har leder som lurer på om jeg kan få mer utdanning enn jeg allerede har.

Norsk Arkivråd og Arkivverket holder jevnlig kurs.
Mulig enkeltemner på OsloMet og NTNU kan være et alternativ
Mulig det er litt på siden, men ITIL 4 Foundation-sertifisering kan være nyttig om du er på systemsiden.
Kurs eller oppfriskningskurs av ISO 9001, ISO 14001 og ISO 45001 (DMS)
Slik kurs holdes av noen store konsulentselskap.

Gammel 01-02-23, 15:10   #5
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Takk for svar Fersken.

• Norsk Arkivråd: De har ikke oppdatert nettsiden og har kun info om gamle seminarer og kurs. Jeg kan ikke huske å ha fått mail derfra om noe nytt.
  • Arkivverket: Hmm, hvor/hvordan får jeg info om deres kurs?
  • Mulig enkeltemner på OsloMet og NTNU kan være et alternativ: Jeg har ikke funnet noe "nytt" hos noen av dem.
  • ITIL 4 Foundation-sertifisering er irrelevant for meg.
  • Kurs eller oppfriskningskurs av ISO 9001, ISO 14001 og ISO 45001 (DMS): Grei påminnelse for repetisjon og oppdatering. Takk for påminnelsen.

Strå er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.