|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Skal rømme
|
Sv: Unpopular opinion-trådJeg er enig enig med det siste du sier der input, men jeg synes de som bor øde også i tillegg til ferjer også skal betale flyreisene sine selv.
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Unpopular opinion-tråd
Ja, men det spørs jo hva man regner som øde. Tromsø er en by, tross alt. Det er noe annet enn å bo på i en kommune i gokk og kreve eget sykehus til 25.000 personer. Hvordan tør man i det hele tatt å føde på en fødeavdeling med under en fødsel i uka?
og det skal vi alltid bli. Sist redigert av Input : 19-02-23 kl 21:27. |
|
|
|
|
#3 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og siden jeg bor i en by med 25000 som mister sykehuset sitt er jeg sykt uenig. Sånn at jeg nesten blir forbanna.
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det skjønner jeg faktisk veldig godt, jeg ville aldri bodd uten nærhet til et sykehus selv. Problemet er at vi ikke kan politisk vedta at folk skal ønske å jobbe ved slike mikrosykehus, og det er jo veldig tydelig nå at alt for lite helsepersonell vil det.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|