Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Japan 2.0

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-23, 09:54   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Japan 2.0

Litt av grunnen til at vi har tenkt 10 der i Tokyo er at vi kan ta rolige dager der vi ikke trenger å gjøre så mye. Akkurat lengder der tror jeg ikke er oppe til diskusjon, det er så mye vi vil gjøre der at vi trenger godt med tid, rett og slett.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-23, 15:54   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Japan 2.0

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Litt av grunnen til at vi har tenkt 10 der i Tokyo er at vi kan ta rolige dager der vi ikke trenger å gjøre så mye. Akkurat lengder der tror jeg ikke er oppe til diskusjon, det er så mye vi vil gjøre der at vi trenger godt med tid, rett og slett.

Nå er jo Tokyo enda større enn Seoul, men jeg var 16 dager i Seoul og alle sa det var for mye i én by. Men jeg er veldig glad for at vi var der lenge, for vi ble så utrolig godt kjent med byen. Og det var nettopp det at vi kunne ha sånne dager hvor vi hadde piknik i en park, eller satt lange formiddager på fortauskafé og bare så på livet. Det var helt fantastisk. Jeg tror 10 dager i Tokyo vil være veldig fint.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:10.