|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Shake it out!
|
Sv: Unpopular opinion-trådI Aberdeen har de en kirke som nå er diskotek/nattklubb. Bevart. Men kanskje ikke helt sånn som enkelte så for seg.
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Unpopular opinion-tråd
Jepp. Og det er ikke pent heller. Stygt og ubrukelig. Det er nesten godt gjort.
|
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Jeg er helt 100% enig i det. Det er nesten godt gjort. Jeg hadde en skikkelig heftig diskusjon om plasseringen av doen ved Magasin Blå også. Den står plassert sånn at man får et område bak hvor det samler seg løv og søppel. Jeg forsøkte å argumentere med en litt annen plassering. Men nei. Det ble penest linjer da, må vite.
|
|
#4 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Unpopular opinion-trådDet ble bygget en diger rundkjøring i nærheten her for noen år siden. Det ble så brukt en liten formue på beplantning i midten her. Masse dyre trær. Sist redigert av Bokormen : 20-02-23 kl 17:51. |
|
|
|
|
#5 |
|
Tatt på
|
Et godt eksempel her i byen er jo Bethanien, nå kjent som Stavangeren. Veien er kanskje kortere enn mange liker fra bedehus til revyscene.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|