|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Unpopular opinion-tråd
Jeg er enig i det. Men jeg lurer på om det er fordi "enorm" ikke trenger å bety fet i det hele tatt. Altså på den måten at noe kan være stort, men ikke fet likevel? En bodybuilder, f eks? Jeg synes fremdeles ikke det er en veldig god endring, men jeg kan se at "enorm" kan være mer nøytralt.
|
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
Muligens. Men en som er overvektig vil nok tenke at det er snakk om fedme og ikke muskler uansett.
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg tror nok det er behåringshemmet.
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Ah, selvsagt. Og det gjelder vel både om man har for lite eller for mye hår?
|
|
|
#6 |
|
Shake it out!
|
Absolutt. Jeg er selv litt i en sånn både-og posisjon. Hver gang jeg er hos frisøren så får jeg høre at jeg jeg har så tynt hår. Etter hver blir de frustrerte for det er ikke håret som er tynt, men hårstråene. Jeg har egentlig jævlig mye hår, og det tar en evighet å stripe eller tørke.
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg har helt motsatt «problem»: Tykke hårstrå, men stadig færre. Hodebunnen min er ganske glissen, men jeg har en uproporsjonalt tykk hestehale. Jeg har mistet halvparten av håret, i to omganger med medisinering, så før var det både tykke hårstrå og stort antall.
|
|
|
#8 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Unpopular opinion-trådDet er kanskje en upopulær mening i seg selv, men jeg tror jo mange blir lei av det fåtallet av bilister som kjører som drittsekker, hundeeiere som ikke tar ansvar, småbarnsforeldre som lar ungene løpe rundt fritt og bråke, de som flyr tur-retur villaen i Marbella for helger hjemme stadig vekk osv. Og det er synd om en ikke kan diskutere slike problemstillinger. (Alternativt kan en nesten bli arrestert, [I"]Å, du har bare glemt hvordan det var å ha barn, du har nok kjørt fort i boligfeltet du også, du har jo flydd, du har jo hund!!!"[/i] Sist redigert av Bokormen : 21-02-23 kl 11:18. |
|
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sånn for å hente fra Roald Dahl igjen, syns denne artikkelen er interessant. Kanskje det er en konstruert problemstilling, og at de aller fleste faktisk ikke er lettkrenka, men noe må gjøres mer spiselig for kapitalismen?
|
|
#10 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det heter Awsome. |
|
|
![]() |