Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Unpopular opinion-tråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-23, 18:07   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Jeg tror ikke nødvendigvis det er kult å ha brede hofter og være 1.65 høy heller om det er mann man vil være da. Men ellers tror jeg nok at vi kvinner har lettere for å akseptere kvinner som blir menn, enn menn har for å akseptere menn som blir damer. Dessverre.

Men det er jo et vepsebol hva man skal tillate og ikke tillate på barn. Hjernen er jo ikke ferdig utviklet før man har tippet 20, og man skal være rimelig sikker på at det er barnet som ønsker kjønnsskifte og ikke ytre påvirkning. Når man har foreldre som bestemmer seg for at barna selv skal få «velge kjønn» eller som selv mener barnet har annet kjønn og eksponerer fritt i sosiale medier, så mener jeg barnevernet burde kobles inn.

Det ER faktisk et tankekors at man har 18-års grense for tatoveringer, men tillater at kjønnskorrigerende behandling skjer mye tidligere. Samtidig har jeg ingen problemer med å se argumentene for det altså. Jeg er conflicted. Big time.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:03.