|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Unpopular opinion-trådVi må jo begynne med oss selv. Det er da i stadig økende grad voksne mennesker som hverken kan inviteres til eller forventes å dukke opp i sosiale tilstelninger som ikke er helt tilrettelagte. Hvis man ikke liker måten det inviteres på, ikke liker de andre som er invitert, ikke liker maten, ikke får vite på forhånd hva som skal serveres, ikke liker underholdningen, ikke liker bordoppsettet. Osv. Det er jo ikke rart barn ikke tåler motstand, foreldrene gjør jo heller ikke.
|
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Unpopular opinion-tråd
Ja, på den anerkjente helseappen (
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Det er bare å bla tilbake til venne-tråden for noen uker siden. Jeg synes det er påfallende hvor lite ubehag vi er villige til å tåle, for å omgås andre mennesker. I årsgruppene til begge mine barn, så hadde jeg mye heller invitert alle barna hjem, enn alle foreldrene. Det er mye mer styr med dem!
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Amen til det!
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |