Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-23, 21:12   #1
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Ikke si til frisøren: hjelp, jeg ser ut som Tore på sporet. Når frisøren er datteren til Tore Strømøy.

Gammel 01-03-23, 21:25   #2
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg klarte å bli innestengt på et toalett på ferie. Et lite toalett innerst, rett forbi kjøkkenet, på en bitteliten kafé på en øy i Hellas. Da jeg var ferdig ville ikke døren rikke seg, og jeg hadde hørt romestering utenfor, så jeg fikk det for meg at noen hadde plassert noe stort, som et kjøleskap eller en fryser, utenfor døren. Jeg turte ikke rope på hjelp, men hadde heldigvis med mobilen så jeg fikk ringt datteren min for hjelp. Hun kom, og fikk åpnet døren helt uten problem, siden det viste seg å være en skyvedør, og ikke en vanlig dør som svinger utover (som jo dører burde gjøre).

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 22:25   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Ikke si til frisøren: hjelp, jeg ser ut som Tore på sporet. Når frisøren er datteren til Tore Strømøy.

… men altså. Jeg har konversert med en tilfeldig fyr i kantina og stilte spørsmålet: «Hva har du drevet med de siste årene, da?». Ikke så rart, før min studievenninne lett sjokkert påpekte at det var Per Orderud jeg pratet med. :gulp:

Han så jo kjent ut.

Gammel 02-03-23, 08:59   #4
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

… men altså. Jeg har konversert med en tilfeldig fyr i kantina og stilte spørsmålet: «Hva har du drevet med de siste årene, da?». Ikke så rart, før min studievenninne lett sjokkert påpekte at det var Per Orderud jeg pratet med. :gulp:

Han så jo kjent ut.

Dette gjorde morgenen min, Blondie. Fantastisk.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-23, 08:36   #5
Novla
Bør lage seg en tittel selv

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Jeg har en liknende:

Første dobbeltime i norsk 2. året på videregående; i første time snakker vi om hvilke bøker vi skal lese i løpet av året, og jeg sier "hva som helst, bare IKKE Herman" (som vi hadde lest både i 9. og 1.vgs).
Andre time, og læreren sier hun skal fortelle litt om seg selv "jeg er så og så gammel, fra der og der, og gift med Lars Saabye Christensen".

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:58.