|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Såpekassetråden #4Hva i ALLE DAGER er galt med foreldre som, når de blir kontaktet av nødetatene fordi deres mindreårige barn er stupfulle i skauen rundt Holmenkollen, ikke umiddelbart reiser for å hente deres pode? Eller organiserer at noen andre henter poden? |
|
|
|
|
#2 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråden #4
|
|
#3 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
HElt krise. Noen foreldre mente sågar at dette måtte nødetatene klare å håndtere..... |
|
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg trodde ikke haka mi kunne falle lenger ned denne helgen, men den artikkelen veide tungt. Jeg veksler, som jeg ofte gjør, mellom vantro og forferdelse, og en viss fascinasjon over folks frimodighet?! Jeg mener, politiet skulle ringt meg og bedt meg hente barnet mitt, og jeg skulle hatt baller til å si at det skjer ikke? Jeg føler meg så svak og pysete, for hva folk våger!?
|
|
|
#5 |
|
geskjeftig
|
|
|
#6 |
|
saftig
|
De er jo på hytten!
|
|
#7 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Finner mye om den saken fra politiet i lokalavisen, foreldrene på sin side mener politet overdriver så fælt. Det er invitert til møte om russetid også, kultur, samhold og masse hjemmealene fester fra 1. vgs.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|