|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: EspressomaskinVi har en innbygd sak, veldig lekker. Fra IKEA. Ca 2995,-
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Espressomaskin
Ja! Kjempegod kaffe og melkesteamer. Lett å gjøre rent.
|
|
|
#4 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: EspressomaskinVi har også innebygd kaffemaskin. Den er ikke fra IKEA, men av merket AEG og kostet 12000 kroner for snart tre år siden. Men verdt hver ei krone
|
|
|
#5 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: EspressomaskinJeg sikler litt på en del av de som er omtalt her:
|
|
|
|
#6 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: EspressomaskinVi har en ikke innebygd en, Gaggia Classic. Den er testet til en av de beste til løskaffe. (kan få kjøpt maskiner som man bruker "pads" i, men da har man mindre valg på kaffetyper). Den kostet 4000 for et par år siden. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: EspressomaskinHar nettopp kjøpt Le Cube fra Nespresso,dog uten steamer. Kaffen er helt fantastisk og jeg bruker min gamle bodum steamer når jeg skal lage latte. |
|
|
|
#8 |
|
Truth is in the x-files
|
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09 - Serenity now. Insanity later. Sist redigert av Agent Scully : 10-10-07 kl 17:51. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tilbudet husker jeg, holdt på å framskynde kjøkkenkjøp bare for å få den innebygde maskinen...
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|