|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden # 14
Jeg trodde at det var to mulige utregninger av dette, og så tok man det som gav høyest utbetaling? Måtte søke opp:
Sakset fra Utdanningsforbundet
|
|
|
#2 |
|
ekstremt trøtt
|
Det som er kjipt med den utregningen er at om du blesyk 31.12.22 så regnes ikke 2022 med.
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, det er nettopp det. Å regne bare 2020 hjelper ikke så mye for min del, for da jobbet jeg bare 46% frem til november og 70% etter det. Og med på et helt annet lønnstrinn enn nå. Fra 01.01.21 gikk jeg opp over 150.000 i lønn, men det teller ikke når jeg ble syk 10.12.21…
|
|
|
#4 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ah. Sånn å forstå. Men herregud så teit! Hvorfor ikke de 12 siste månedene?! Kan de virkelig ha ment at det var optimalt da de vedtok de retningslinjene?! Jeg synes det er ofte det dukker opp slike ting i regelverket, og så er det sjelden det rettes opp. Det vil jo gjelde en god del syke gjennom et år, som har vært og er i samme fase i livet som deg med utdanning, nyutdannet etc.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|