Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterdressvalg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-07, 21:56   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterdressvalg

Vi har samme dress som perper, men jeg synes de er store i størrelsen. Vi har både 92 og 98, og poden på 3 har fortsatt god plass i den i str. 92.
Nå bruker han riktig 92 i andre klær, men den dressen har han hatt siden ifjor høst, og kan sikkert bruke den ut året.

Gammel 26-08-07, 22:02   #22
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Se www.xxl.no

De har Stormberg-Leketøy, har akkurat kjøpt regntøy, men det ser ut som de kun har parkdresser på nett foreløpig.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 22:07   #23
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Vi har samme dress som perper, men jeg synes de er store i størrelsen. Vi har både 92 og 98, og poden på 3 har fortsatt god plass i den i str. 92.
Nå bruker han riktig 92 i andre klær, men den dressen har han hatt siden ifjor høst, og kan sikkert bruke den ut året.

Jeg synes av en eller annen grunn at vårdressen ikke er så stor i str, men at vinterdressen er romslig:klørmegihodet:

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 22:10   #24
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

perper: Er det bilde av årets eller fjorårets dress?

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 22:11   #25
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har vært kjempefornøyd med Reima, men nå har jeg tenkt å teste ut en bevernylondress fra HM som ekstradress. Bestilt på nett for 398,-

Gammel 26-08-07, 22:16   #26
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

perper: Er det bilde av årets eller fjorårets dress?

Vår og vinterdressen kjøpte jeg til full pris i april. Fikk kjøpt en til vårdress i forrige uke til 30% avslag. Vårdressen kostet 399,- vinterdressen kostet 499,- Dette var full pris. Kan hende de har fått nye dresser nå, det vet jeg ikke. Men Reflex sine dresser er supre. De er ikke fullt så vantette som Reima, men det mangler ikke mye.

(så totalt har jeg 3 dresser. 2 vårdresser i forskjellige str, og 1 vinterdress (+ en Reimatec vinterdress)

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 22:41   #27
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt en blå vinterdress fra Reflex til min 2 åring. I fjor hadde jeg Reima Tec, og jeg tror kanskje den passer i år også, hvertfall i begynnelsen av sesongen.

Jeg hadde en Reflex vår/høstdress, og denne har jeg vært like fornøyd med som ReimaTec sin vår/høstdress.

Reflex sine farger var blå/blå og rosa/rosa, altså to dresser til gutt i hver sin blåfarge, og likt til jentene bare i rosa. Dressen jeg har kjøpt ligner ikke på bildet over her.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.