|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Fargetips til liten stue?Jeg skulle google fargen jade samtidig som jeg sitter i et styremøte på Teams og jeg klarte å google jade kanina i stedet for Jotun og da kom dette opp: https://no.wikipedia.org/wiki/Jadekaninen |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Fargetips til liten stue?
|
|
|
#4 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Fargetips til liten stue?Nå har vi prøvemalt en vegg med Green Tea. Fargen er herlig, men litt for gøyal for stua vår, tror vi. Jeg tilbrakte over en time på Fargerike i dag. Der gjorde to selgere pluss en annen kunde som blandet seg inn sitt ytterste for å hjelpe meg. De konkluderte med at det er ganske vanskelig å gi råd til folk som er så usikre som meg. Det kan jeg jo forstå.
|
|
|
#5 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Fargetips til liten stue?Etter å ha testet drøssevis med prøvemaling, endte vi opp med å male stua i samme farge som gangen, altså Jotun Iconic. Jeg er slettes ikke sikker på om det blir noe bedre enn utgangspunktet, men nå blir det nok sånn i minst et år.
|
|
|
#6 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Fargetips til liten stue?Jeg kikket på visningsbildene fra leiligheten fra i fjor. Det slo meg hvor fin og lys leiligheten så ut da den var malt i de greige fargene.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|