|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kvinne, 50+Nei, man må virkelig ikke! Men jeg føler det kan nevnes at for at hjulene i Norge AS skal gå rundt i årene som kommer, så blir frivillig innsats fra de som ellers står utenfor arbeidslivet (på ene eller andre måten), viktigere og viktigere. Forholdet mellom «tjenestekonsumenter» og «tjenesteytere» blir skjevere. Så for de som kan og vil, så kan jeg av egen erfaring si at det føles raskt som mer enn en «fritidssyssel.» Man behøves.
|
|
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
Sv: Kvinne, 50+
Jeg er 100% enig i at dugnad og frivillighet er en fin og ikke minst nyttig ting, jeg har vært både besøkshjem, styremedlem og kursleder i en frivillig organisasjon, klassekontakt og oppkvinne på et forballag. Da jeg var desperat housewife i usa var jeg frivillig på skolen ungene gikk på et par ganger i uka (ved siden av studier). Jeg ser ikke bort fra at jeg kan finne på å gjøre andre ting senere i livet, som pensjonist. Det er det man skal kaste seg over frivillig arbeid
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|