Sv: Gruffetråden #14
De gangene jeg blir hissig på kunderservice pleier jeg alltid å understreke at jeg er klar over at det ikke er de personlig som er årsaken til at jeg er i overkant sint, men at de gjerne må henvise meg videre til de somer ansvarlige. Jeg hadde nettopp en runde med Telia, som solgte meg en pakke, lovte meg skriftlig på sms at den skulle inneholde x og y, men så viste det seg at det bare var y. Og selv om jeg sendte over bevis på hva jeg var blitt lovet, så var det bare «nor our problem, og du kan ikke kansellere, fordi liten skrift gjør at den store skriften ikke gjelder. Da mistet jeg klinkekulene og gikk over til skriftlig kommunikasjon. Så ringte kundeservice meg og sa at jeg kunne kansellere. Gjorde det, og fikk som svar «du hører fra oss innen 3-4 virkedager. Hørte nada, ringte dem etter to ukerog fikk beskjed. «Nei du kan ikke kansellere uten Digert Gebyr». Men nå kunne de inkludere x plutselig likevel. Fikk Mail med «du skal likevel få det du MUNTLIG ble lovet». Sendte dem kopi av det jeg hadde fått skriftlig og sa at kanskje de fikk LITT mer fornøyde kunder om de holdt det de lovet, rettet opp feil og beskylder oss for å lyve om ting vi faktisk kan bevise.
Jeg misunner IKKE dem som sitter i første linje og tar i mot gruff på vegne av inkompetente medarbeidere altså.