|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Går du når ditt barn er ferdig?Hvis det er et avslutningsshow som varer i 1-2 timer, så syns jeg det er veldig uhøflig at folk går midt i.
|
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går du når ditt barn er ferdig?
Min erfaring med denne typen stevne er at ungene er bare sammen med instruktører og ledere gjennom hele stevnet, og at foreldrene først dukker opp til avslutningsshowet søndag, hvor de ulike gruppene viser hva de har øvd inn i løpet av helga. Det er i grunnen mer som en leir enn et idrettsarrangement. For min unge var barnekretsturnstevne første gangen hun var borte på den typen overnattingstur uten at vi foreldrene var med (hun var da 8 år, tror jeg). Men vet ikke om det er likt overalt. Den gangen måtte jeg faktisk gå etter min datters oppvisning, og kunne ikke se hele,
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 20-06-23 kl 15:32. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går du når ditt barn er ferdig?Nei! Har heller ikke opplevd at folk gjør det, det eneste i samme gate var da alle bare klappet for sin egen unge på skøyteskoleavslutning. Det var zpesielt synes jeg, men okei. Tror ikke ungene la merke til det.
Dette! Jeg har en sjuåring som slutter på kulturskolen nå fordi hun ikke synes det er gøy lenger når hele semesteret går med til øving til Avslutningen før sommeren. Hva skjedde med å leke? Lett fnys. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
geskjeftig
|
Sv: Går du når ditt barn er ferdig?
Ja, altså, om noen lurer på hvor Generasjon Prestasjon har det fra ...
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|