|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
saftig
|
Sv: Tror de det hjelper?
Ja, men hjelper slik reklame? Jeg lar meg iallefall ikke påvirke av hva flertallet mener.
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror de det hjelper?Jeg tror ikke de tror du plutselig bestemmer deg pga en rose, men som andre sier her, alle partier er ute blant folk for å gjøre seg synlige, prate, diskutere og smiske...
|
|
|
#3 |
|
Ustabil
|
Klart det hjelper. Reklame og markedsføring er nesten skummelt. For du merker knapt selv at du blir påvirket. Det har jo stort sett ved hvert valg vært ett eller flere partier som raser over at de får for lite tid på riksdekkende TV, og roper opp om forskjellsbehandling. Det å være synlig, bli sett, det er viktig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Tror de det hjelper?Jeg har studert markedsføring, og det er forbløffende hva små ytelser kan gjøre med folks holdinger. Dette gjelder da spesielt de som ikke har noen bestemt holdning i en sak, ikke den gjennomsnittelige FP-er med andre ord. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
|
|