Sv: Gruffetråd #15
Opprinnelig lagt inn av Nera, her.
Når en person/lagleder/trener/whathaveyou driter i alt som finnes av regler innen barneidretten, melder på fiktivt lag med utenlandskklingende navn til en turnering i utlandet, og det får null og niks konsekvenser i ettertid? Når vedkommende i tillegg er så utrolig lite smart at han står fram i avisene og sutrer over at ingen vil bryte reglene og leie ut hallplass så det kan opprettes privat fotballakademi for 7-åringer?
Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men jeg merker at jeg er mer sint enn jeg egentlig burde være.
Bli sint du. Hvem er det som ikke gir konsekvenser? Hvor langt har saken gått før den stoppet?
Kjenner typen. Vi har en lokal av samme format her. Ville trene opp stortalenter fra de var 4-5 år, og toppet lag og var ufin og urettferdig allerede fra begynnelsen av. Min unge var åpenbart ikke noe talent, så han fikk knapt se ballen før han måtte slite benken på ny. Jeg kjenner noen av talentene han skrøyt av å ha alt frem, og ingen av dem snakker positivt om ham og stilen hans. Ikke ble det fotballspillere av noen av dem heller.
|