Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Politikeres ektefeller og aksjehandel

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-23, 01:08   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg har fjaset om det i dag, at hun må skilles for å kunne bli i politikken, men jeg tror egentlig det er det jeg mener jeg også.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 01:15   #2
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har fjaset om det i dag, at hun må skilles for å kunne bli i politikken, men jeg tror egentlig det er det jeg mener jeg også.

#metoo.

Kan jeg gjenta en gang til hvor sykt ille jeg synes dette er?

Gammel 16-09-23, 01:30   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

#metoo.

Kan jeg gjenta en gang til hvor sykt ille jeg synes dette er?

Stakkars, stakkars Erna. Det er ille nok å bli sveket av en ektefelle om det ikke skal skje for åpen scene også. For jeg nekter å tro at hun visste, det blir for stor karakterbrist for meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 01:59   #4
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Stakkars, stakkars Erna. Det er ille nok å bli sveket av en ektefelle om det ikke skal skje for åpen scene også. For jeg nekter å tro at hun visste, det blir for stor karakterbrist for meg.

For meg også.

Jeg synes man har et ansvar for å følge med. Og hun har sviktet der. Men jeg tror ikke hun visste. Jeg tror bare hun hadde blind tillit. Og at han var beyond kuk og sviktet.

Men man har ansvar. Uansfaensett. Og man kan velge mannen eller politikken. Man kan ikke få pose og sekk. I mine øyne.

Jeg hadde også blind tillit til en kuk en gang.

Gammel 16-09-23, 08:59   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Dette

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 10:30   #6
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Det tenker jeg også. Jeg tror heller ikke at AH ante noe om mannens "bravader".

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 10:32   #7
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Enig i dette, må være helt forferdelig.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 10:38   #8
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Hvordan kan dere tenke at hun kan velge mellom politikken og mannen?!

Tror bare dere snakker forbi hverandre. Tror ikke de som skriver det mener moralske valg, tror de mener et praktisk valg. Så jeg opplever det som om dere snakker om forskjellige ting.

Gammel 16-09-23, 10:46   #9
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Det at politikere i det hele tatt har lov å handle aksjer, så lenge de er "varsomme" når feks journalister ikke har lov i det hele tatt, er for meg ganske sjokkerende.

For meg et eksempel på at de på toppen har sittet og melet sin egen kake.

Gammel 17-09-23, 21:50   #10
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Det at politikere i det hele tatt har lov å handle aksjer, så lenge de er "varsomme" når feks journalister ikke har lov i det hele tatt, er for meg ganske sjokkerende.

Jeg har aldri hørt at journalister ikke har lov til å drive med aksjehandel, så det tror jeg ikke er riktig. At politikere på et generelt nivå ikke skal kunne drive med aksjehandel, blir ganske invaderende.

Det som er viktig, er å sørge for at man ikke blir inhabil. Og det er jo der man fullstendig har feilet. Hvis ting ikke har endret seg mye de siste årene, så er det fremdeles slik at de som jobber i firma som driver med aksjemegling, månedlig må rapportere inn om de har kjøpt og solgt aksjer, og i tilfelle hvilke aksjer det er snakk om. Helst skal de ikke kjøpe og selge aksjer i det hele tatt. Dette for å forhindre inhabilitet, for eksempel ved at man anbefaler noen aksjer man selv nettopp har kjøpt, slik at verdien stiger.

At regjeringsmedlemmer ikke må gjøre det samme, er merkelig. Jeg vil tro det vil komme endringer der.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.