Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Politikeres ektefeller og aksjehandel

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-23, 09:05   #1
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg er nok mestskuffet over at Høyre fikk til å legge lokk på skandalen til etter valget. Der var nok noen som pustet godt ut. Listen fikk nok Erna se den fredagen før valget, det er ganske sikkert. Jeg er nok ikke overbevist om at hun ikke har visst, her er detmediestategi i bruk.

Gammel 16-09-23, 09:13   #2
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Hun lyver jo. Jeg vet ikke hvor lenge hun har visst, men jeg tror ikke et øyeblikk på at hun ikke visste dette før etter valget. Kudos til apparatet rundt henne da, fy søren så godt jobbet og timet. Og en drøm av en pressekonferanse.
Jeg synes dette er så skikkelig ynkelig.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 09:17   #3
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Jeg er nok mestskuffet over at Høyre fikk til å legge lokk på skandalen til etter valget. Der var nok noen som pustet godt ut. Listen fikk nok Erna se den fredagen før valget, det er ganske sikkert. Jeg er nok ikke overbevist om at hun ikke har visst, her er detmediestategi i bruk.

Dette tenker jeg på også. For det er villeding, all den tid Høyrekandidater selv har plukket frem de andre inhabilitetssakene som noen av årsakene til Høyres store fremgang. Og det er ille! Nesten verre enn saken selv.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.