|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?Kontekst: Jeg er av asiatisk opprinnelse, og nokså gylden i huden, og blir veldig fort brun. Men så går jeg på medisiner som gjør at jeg bruker mye høyere faktor og er mye mindre i solen enn før. Likevel er jeg mye ute, hele året, og det er ikke til å unngå at jeg blir brun i ansiktet. Fargeforskjellen fra kjeven og ned er såpass påfallende, at jeg kunne tenkt meg å jevne det ut. For nå ser jeg bare veldig sminket ut i ansiktet.
![]() |
![]() |
#2 |
can-jur
|
![]() Sv: Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?Jeg har prøvd meg gjennom mange forskjellige. Og min erfaring er nei. Det finnes ikke.
![]() |
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?Min erfaring er at det dessverre er Sophie Elise som har best peil på selvbruning.
![]() |
#4 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?Jeg liker best St. Tropez mousse. Men klart, de aller fleste mister jo farge etterhvert.
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?Jeg synes Clinique og Clarins self tan dråper kan gå bra.
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?Takk for svar! Jeg noterer. Jeg har lest til øyet ble stort og vått, og jeg har egentlig sett at det står mellom Glød fra Sophie Elise og mousse fra St. Tropez... Så da er det vel egentlig bare å teste sistnevnte. Jeg svetter sånn sett mindre nå på vinteren, så gjerne det kan holde en stund. Men jeg har ikke budsjett til å fornye fargen annenhver dag...
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?Jeg bruker en fra Bondi Sands som heter Everyday gradual tanning milk (blåturkis pumpeflaske) og er veldig fornøyd med den. Valgte den utifra en Best-i-test-test
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?Jeg er helt kritthvit (bortsett fra lår og armer om sommeren) og har lengst gitt opp slike produkter for egen del. Må bare spørre likevel: Har de endelig funnet en oppskrift som ikke har en grunntone av fiskepudding i lukta?
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?Fiskepudding
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?Jeg har på meg et produkt fra imperiet til Sophie Elise for øyeblikket, og selv om den er den beste jeg har prøvd utvikler også den en kjemisk lukt etter noen timer. Jeg misliker den lukten sterkt, men det minner ikke om fiskepudding.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|