Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Finnes det en god ferdigpizza?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-23, 11:11   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en god ferdigpizza?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Rema sin med N’duja er faktisk ok.

Men er det N'duja-pizza for folk som egentlig ikke vet hva det er, eller er det for folk som har spist N'duja på ekte?

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Altså, 10 min av en pizza er et stykke tilsvarende 10 min på en analog klokke… men det skjønte du sikkert.

Nei. Men Godt utrykk!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi spiser ganske mye pizza, men den er stort sett hjemmelagd av min mann. Jeg kjøpte pizzastål til ham for noen år siden, og jeg er i hvert fall veldig fornøyd med det kjøpet. (Men jeg ser at det blir en del jobb på ham. )

Jeg også lager pizza med deig som har hevet i tre dager og greier, men det er jo noe annet.

Problemet er at jeg nesten ikke liker noe hurtigmat. Og det er litt upraktisk noen ganger. Av og til hadde det vært digg å slenge en pizza i ovnen og bare spise, liksom. Jeg har brukt den fra Dr. Oetker til det, men det er jo papp. Smaker bittelitt bedre med litt god olivenolje på, men det er marginalt. Skjønner ikke at det skal være SÅ vanskelig å lage en god frossenpizza?

Nå damper jeg frossendumplings om jeg skal ha noe raskt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.